Odvaha, nadšení a tvrdá práce: FotbalTour přináší lidem emoce

3 minuty čtení
Autor: Jakub Vaverka

Na začátku každého úspěšného podnikání je nápad a ochota pracovat. Nejinak tomu bylo i v případě FotbalTour.

Zprostředkovat lidem emoci

„S otcem jsem podnikal ve výstavnictví. Cestovali jsme po Evropě a všude, kam jsem jel, jsem se chodil dívat na fotbal. Říkal jsem si, proč bych nemohl lidem zprostředkovat tyto emoce,“
říká Július Turček, jeden ze zakladatelů cestovní kanceláře FutbalTour

Společně s Matejom Očenášom vytvořili nejprve projekt podnafutbal.sk, který následně získal název FutbalTour, dnes známý nejen na Slovensku a v České republice, ale také v Maďarsku a Rakousku.

„Znali jsme situaci na trhu, v letech 2008-2010 nebylo jednoduché za fotbalem cestovat,“ říká Matej Očenáš. „Byli jsme si vědomi mezery, která tam byla. Absolutní prioritou pro nás byl od počátku přístup ke klientům. Snažíme se je pozitivně překvapit, vždy udělat něco navíc.“

Mateja i Júliusa od prvního dne pohánějí zážitky a emoce klientů. „Sedmdesátiletý pán se nám na milánském San Siru rozplakal. Do posledních chvil nevěřil, že by se tam mohl dostat za tehdejších 2000 slovenských korun,“ prozrazuje Július Turček.

Autenticita, nadšení a vášeň

FutbalTour si dělá vlastní marketing, protože si zakládá na autenticitě. Cestovní kancelář navenek komunikuje to, co chce a jak chce.

„Naše práce nás vysloveně baví.“

Nechybí ani rady pro začínající podnikatele, které jsou samozřejmě použitelné prakticky ve všech oblastech života.

„Nesmí vám chybět odvaha začít. Z mého pohledu jsou předpokladem úspěchu nadšení a vášeň, ochota tvrdě pracovat a mít vyšší cíl než jen vydělávat peníze a zbohatnout. Člověk by měl chtít něco vytvářet, přinášet hodnoty. Výdělky přijdou samy,“
dodává Matej Očenáš.

Příběh o začátcích CK FutbalTour si můžete podrobněji poslechnout na tomto odkazu.

Soutěže o ceny a další zajímavosti najdete na našich sociálních sítích
Facebooku, Instagramu a na Tik-Toku.