FAQ

Co je v ceně zájezdu?

V ceně kompletního leteckého zájezdu jsou: obousměrná letenka se všemi poplatky, ubytování minimálně na 1 noc v 3 * hotelu (dle požadavku a potřeb více nocí), vstupenka základní kategorie (kdekoliv na stadionu podle dostupnosti, nejčastěji za branku), služby česky / slovensky mluvícího delegáta.

Co je v ceně vstupenky?

V ceně je samostatná vstupenka základní kategorie, na místo kdekoliv na stadionu podle dostupnosti, nejčastěji za branku. Všechny ostatní vstupenky do vámi vybraných částí stadionu jsou k dispozici na vyžádání za příplatek nebo jsou ceny uvedeny v nabídce, kterou dostanete emailem. Cena za příplatky vždy záleží na konkrétním zápasu a jeho důležitosti či atraktivity.

Jaká vstupenka je v ceně zájezdu?

V nabídce zájezdu je vždy vstupenka základní kategorie. V závislosti na konkrétním zápasu a dostupnosti může být v této kategorii vstupenka do jakéhokoliv sektoru na stadionu, nejčastěji za branku. Vstupenky vyšších kategorií do vámi vybraných částí stadionu umíme zajistit za příplatek, který vám sdělíme v základní nabídce nebo při další komunikaci. Cena za příplatky vždy záleží na konkrétním zápasu a jeho důležitosti či atraktivity. Jednotlivé kategorie vstupenek jsou uvedeny u zájezdů na webstránce.

Proč se cena zájezdu na webstránce mění?

e to hlavně kvůli cenám letenek, které se mohou změnit v průběhu hodiny či dne. Ceny se zvyšují s blížícím se datem zájezdu, takže je vhodné zajistit si zájezd co nejdříve.

Proč je cena zájezdu na webstránce jiná, než jste mi poslali v nabídce?

Protože ceny zájezdů na webstránce jsou vždy stanoveny "od". Snažíme se, aby byly co nejpřesnější, ale na konečnou cenu ovlivňuje množství faktorů (místo odletu / příletu, letenka, ubytování, kategorie vstupenky atd.), Které vyplynou až z konkrétních požadavků klienta. Každou nabídku posuzujeme individuálně, abychom vyhověli každému zákazníkovi.

Dokdy platí cena uvedená na webstránce?

Nelze to přesně určit. Ceny se mění v závislosti na cenách letenek, ubytování, vstupenek a požadavků klienta.

Kdy se třeba přihlásit na zájezd?

Při sportovních zájezdech většinou neplatí populární "last minute", čili objednávka až na poslední chvíli. Právě naopak, čím dříve si zájezd objednáte, tím bude cena nižší. Nejvýhodnější ceny vstupenek i zájezdů můžete využít pouze při co nejranější rezervaci a úhradě. Ideální i několik měsíců předem. Prestižní a nejslavnější sportovní zápasy akce jsou vyprodány dlouhé období před jejich konáním. Je velmi náročné a mnohem dražší uspokojit požadavky klientů pár dní před zápasem, turnajem či akcí.

Jak se mohu přihlásit na zájezd?

Nejjednodušší a nejlepší způsob je vyplnění nezávazného rezervačního formuláře u vybraného zájezdu nebo napsání požadavky na email info@futbaltour.sk. Kdykoliv nás můžete kontaktovat i telefonicky na číslech uvedených v sekci "kontakt".

Co třeba uvést do nezávazného rezervačního formuláře?

Nejlepší je uvést co nejvíce informací, které vás zajímají, abychom mohli připravit nabídku přesně podle požadavků. Důležité je zejména místo odletu / příletu, datum odletu / příletu, počet osob, počet nocí, kategorie hotelu, kategorie vstupenky, zajištění transferů a jiné speciální požadavky.

Co se stane po vyplnění nezávazného rezervačního formuláře?

Do 24 hodin, avšak v praxi mnohem dříve, vás bude kontaktovat emailem nebo telefonicky náš pracovník. Pokud jste uvedli všechny potřebné požadavky, obratem vám pošleme základní nabídku na zájezd.

Je cena zájezdu v základní nabídce konečná?

Ano, cena v nabídce, kterou jsme vám poslali na email, je konečná a bez dalších skrytých poplatků.

Jak dlouho platí cena zájezdu v základní nabídce?

Cenu zájezdu garantujeme v den poslání nabídky. Jelikož ceny letenek, hotelů, vstupenek se mohou na základě různých faktorů měnit, při zájmu v dalších dnech musíme cenu zájezdu vždy prověřit.

Co musím udělat, pokud mám závazný zájem o zájezd dle nabídky?

V případě závazného zájmu potřebujeme co nejdříve fakturační údaje klienta. Fakturační údaje fyzické osoby jsou jméno a adresa, u právnických osob jsou to firemní fakturační údaje. Když nám tyto údaje zašlete obratem vám vystavíme fakturu a pošleme ji na email.

Dokdy je třeba uhradit fakturu?

Fakturu by ste měli uhradit co nejdříve, ideálně v den, kdy jste ji dostali na email. Pokud ji neuhradíte v průběhu dne, je možné, že cena zájezdu se může změnit a budeme vám muset připravit novou nabídku i fakturu.

Jakými způsoby lze zaplatit fakturu?

Po obdržení faktury můžete provést platbu v naší kanceláři v hotovosti nebo vkladem / převodem v bance na některý z našich účtů nebo bankovním převodem prostřednictvím internetu.

Dá se ve vaší kanceláři platit kartou?

Platba kartou v naší kanceláři v současnosti není možná.

Kdy a jak dostanu instrukce na zájezd?

Detailní instrukce na zájezd dostanete 7-10 dní před odletem prostřednictvím emailu. Samozřejmě nás můžete kdykoliv kontaktovat emailem nebo telefonicky a zeptat se na jakékoliv detaily ohledně zájezdu.

Kdy a jak dostanu letenky a další potřebné dokumenty na zájezd?

Letenky dostanete buď elektronickou formou na email nebo přímo na letišti před odletem na zájezd. Záleží to na konkrétním zájezdu, destinace a letecké společnosti. Ostatní dokumenty (voucher na hotel, pojištění ...) obdržíte emailem nebo při osobním setkání na letišti.

Kdy a kde dostanu vstupenky?

Vždy to záleží na konkrétním zápasu či zájezdu. Většinou je předá náš kolega-delegát po příjezdu do destinace nebo vás budou čekat na recepci hotelu v obálce s vaším jménem. Je to ověřený a nejbezpečnější možný způsob předání vstupenek. V některých případech máme vstupenky přímo v naší kanceláři, několik dní před zápasem. Bohužel většinou není možné poslat vstupenky k vám domů, protože kluby jejich často poskytují až pár dní před zápasem.

Jaké doklady potřebuji?

Naše zájezdy jsou většinou v zemích Evropské unie (Anglie, Španělsko, Německo, Itálie, Francie), takže vám stačí občanský průkaz. Cestovní pas je potřebný pouze při cestě do zemí, které nejsou v EU.

Na zájezd půjdu sám, poskytujete ubytování v jednolůžkových pokojích?

Cena v zájezdu je vždy kalkulována na dvoulůžkový pokoj. Za příplatek však zajistíme i ubytování v jednolůžkových pokojích nebo vás v případě zájmu a souhlasu můžeme ubytovat do dvojlůžkový pokoj s jiným klientem, který rovněž cestuje sám nebo v lichém počtu. Upozorňujeme, že neneseme odpovědnost za chování, hygienické návyky a názory spolubydlícího.

Na zájezd půjdeme tři, pět, lichý počet. Je to problém při ubytování?

Cena v zájezdu je vždy kalkulována na dvoulůžkový pokoj. Zajistíme ubytování pro jakýkoliv počet klientů. Je však třeba počítat s tím, že většina hotelů, které využíváme, má standardně dvoulůžkové pokoje. Samozřejmě se pokusíme vyhovět a zajistit i třílůžkový pokoj, pokud je to možné.

Odkud se letí na zájezd?

Nejčastěji se na zájezdy letí z Bratislavy, často však využíváme i Vídeň, Prahu, Brno, Košice a Budapešť. Záleží to na konkrétním zájezdu a vybrané destinace, do které z jednotlivých letišť létají konkrétní letecké společnosti.

Kde je hotel, v které části města?

Spolupracujeme s různými hotely v různých městech. Prioritně nabízíme 3 * hotelu s výbornou dostupností do centra nebo ke stadionu, které jsou v blízkosti stanice metra nebo jiných dopravních prostředků. Na vyžádání zajistíme jakýkoliv hotel, přesně podle požadavků klienta.

Jak je to se stravováním?

Stravování klientů během zájezdu je individuální. Můžeme vám zajistit snídaně nebo večeři na hotelu, doporučit dobré restaurace v jednotlivých destinacích nebo poradit, kde se dá najíst podle vašich představ a chutě. Pokud máte zájem o snídani na hotelu v ceně zájezdu, je třeba, abyste nám to předem oznámili při rezervaci.

Jaké kapesné si mám vzít na zájezd? Mám platit hotově nebo kartou?

Výše kapesného je u každého klienta individuální. Záleží od vašich možností, životního vkusu a standardu. Na většině míst se dá platit pohodlně kartami, ale doporučujeme mít u sebe i hotovost. Například na občerstvení na stadionech.

Co si mohu / nemůžu vzít na stadion?

Na stadion doporučujeme vzít pouze nezbytné věci jako jsou peněženka, osobní doklady, a samozřejmě vstupenka. Vždy a všude je dovoleno si vzít fotoaparát běžných rozměrů. Zakázané jsou pouze aparáty s velkými objektivy. Na většinu stadionů je možné si vzít i malou příruční tašku nebo batoh. Při vstupu absolvuje každý osobní prohlídku, pořadatelé vás mohou vyzvat, aby ste jim ukázali obsah tašky nebo batohu.

Kdy mám jít na stadion?

Doporučujeme být na stadionu zhruba hodinu před začátkem zápasu. Většinou se brány stadionu otevírají dvě hodiny před zápasem. Záleží od každého klienta, kolik před začátkem zápasu chce být na stadionu. Domácí fanoušci chodí většinou až na poslední chvíli a tak se vyhnete případným frontám při vstupu.

Jak se mám dostat na stadion?

Nejjednodušším a nejlepším způsobem je nejčastěji metro. Na většinu stadionů, na které organizujeme zájezdy, se lze dostat metrem velmi rychle a pohodlně z jakékoliv části města. Je třeba počítat s tím, že před zápasem i po zápase bývají vagóny metra přeplněné a cesta může trvat déle. Cestu na stadion vám vždy vysvětlíme před odjezdem na zájezd nebo vám pomůže delegát přímo na místě.

Kde budu sedět?

Každá vstupenka je označena přesným číslem sektoru, radu a místa. Případně vám velmi rádi pomohou pořadatelé přímo na stadionu.

Jdu na zápas s kamarádem nebo partou, budeme sedět vedle sebe?

Na každý zápas garantujeme dvě vstupenky vedle sebe, tzv. "dvojici". V případě větší skupiny se vždy pokusíme zajistit všechny místa vedle sebe, ale nevíme to garantovat na každý zápas. Pokud klient vyžaduje tři vstupenky vedle sebe (pět, sedm ... jakýkoliv lichý počet), v tomto případě jejich zajistíme za příplatek.

Je možná prohlídka stadionu?

Prohlídky stadionů se pořádají ve dnech, kdy se nehraje zápas. Vstupenku na prohlídku vám můžeme zajistit předem nebo si ji můžete zakoupit přímo na místě.

Jaký je program zájezdu?

Program zájezdu je většinou individuální. Hlavním bodem je samozřejmě návštěva zápasu. Kromě toho si klient může udělat program podle toho, co mu vyhovuje a co ho zajímá. Od prohlídky města, přes návštěvu jiných sportovních nebo kulturních akcí, až po degustaci místních specialit.

Bude delegát se mnou během celého zájezdu?

Delegát odletí se skupinou přímo z letiště nebo bude čekat na letišti v místě konání zápasu, případně na hotelu. Vždy to záleží na konkrétním zápasu / zájezdu a destinace. Delegát zařídí bezproblémový přechod z letiště na hotel, ubytování na hotelu, předá vstupenky, podá základní informace o městě, dopravě, cestě na stadion. V případě zájmu zařídí prohlídku města, doporučí kvalitní restaurace či poskytne jiné zajímavé tipy.

Musím se během celého zájezdu vázat na delegáta?

Vůbec ne. Klienti mají absolutní volnost a služby delegáta využívají podle svých potřeb, na základě dohody, požadavky nebo v nejnutnějších případech.

Musím se před zájezdem pojistit?

V ceně základního zájezdu není pojištění. Doporučujeme však doobjednat nadstandardní exkluzivní komplexní cestovní pojištění, v ceně 2,50 € / osoba / den. Výhodou pojištění je zejména storno zájezdu až do výše 90% z ceny. Pojištění je připraveno speciálně na míru pro fotbalové zájezdy a jejich specifika.

Chci jít na váš zájezd, ale chci odletět nebo přiletět dříve / později. Je to možné?

Data uvedená u zájezdů nemusí být vždy definitivně. Odlet i přílet rádi upravíme přesně podle vašich představ a požadavků. Důležité je, abyste vždy stihli zápas.

Chci jít na zápas / akci, které nemáte v nabídce. Víte mi připravit zájezd?

Zájezd na jakýkoliv zápas či jiné sportovní nebo kulturní akce kdekoli na světě připravíme přesně podle vašich požadavků.

Chci dát zájezd / vstupenky jako dárek. Je možné koupit dárkovou poukázku?

Každý zájezd či vstupenku z naší nabídky můžete darovat ve formě dárkové poukázky k narozeninám, výročí svatby, Valentýnovi, promoci, novomanželům, rodině, důležitému klientovi, zda významnému obchodnímu partnerovi. Šance vidět své mužstvo na živo a zažít jedinečnou fotbalovou atmosféru na vyprodaném stadionu je snem každého fanouška Dárkové poukázky vám vyrobíme na míru. Pokud nechcete kupovat konkrétní zájezd, darujte dárkové poukázky v libovolné hodnotě. Dárková poukázka je vyrobena z kvalitního papíru s designem a textem dle vašich požadavků.

Máte katalog / brožuru s nabídkou zájezdů, kterou by ste mi mohli poslat?

Samozřejmě, katalog zájezdů máme k dispozici. Pošleme vám ho na vyžádání nebo si ho můžete prohlédnout v našich partnerských agenturách a cestovních kancelářích po celém Slovensku. Kompletní sortiment, aktuální ceny i dostupnost zájezdů jsou však vždy uvedeny na webstránce.