V Berlíně bylo horko: Komplikace, ale se šťastným koncem

Fotbalová sezóna 2014/15 je za námi a po vyvrcholení Ligy mistrů v Berlíně nastal i pro nás čas na krátké vydechnutí a odpočinek. Finálový zápas nejprestižnější pohárové soutěže v Evropě přitáhl již tradičně pozornost celého světa a opět jsme byli při tom.

b1

Musíme hned na úvod říci důležitou věc: Všichni klienti naší CK, kteří si zakoupili vstupenky na zápas Barcelona Juventus, se na stadion dostali!

Objevilo se totiž několik komentářů na sociálních sítích, nebo blogů a článků, které informovaly, že množství Slováků (ale i fanoušky z jiných zemí) zůstalo před branami stadionu, protože nedostali předem zaplaceno vstupenky a do Berlína šli zbytečně.

Nebudeme mlžit a chtěli bychom všech informovat, že i u nás se vyskytly problémy. Jeden z našich dlouholetých a ověřených dodavatelů vstupenky na poslední chvíli nedodal. Pro tři menší skupiny klientů jsme tedy museli shánět náhradu. Vstupenky jsme měli osobně probrat v Berlíně den před zápasem a klientům jejich předávat v den finálového zápasu. Všechny ostatní vstupenky byly připraveny, kromě zmíněné zásilky, o které jsme již neměli žádné informace. Když se nám ani ráno nepodařilo spojit s dodavatelem, začali jsme okamžitě hledat náhradu.

Fotogalérie z Berlína

Při běžných zápasech by to díky dlouholetým zkušenostem a kontaktům nebyl žádný problém, finále Ligy mistrů je však vždy specifické. Speciálně letos, zápas v Berlíně byl velmi atraktivní a volných vstupenek bylo minimum. Dostali se k nám i informace, že v Itálii se prodalo o 4000 vstupenek víc, než měl Juventus oficiálně k dispozici.

Hned ráno v den zápasu jsme kontaktovali všechny klienty, připravené vstupenky předali a se zbylými jsme se dohodli na předání v průběhu dne. Po mimořádně náročném dni plném telefonování, setkání, přesouvání se po celém Berlíně dostala poslední skupina vstupenky u stadionu asi hodinu a půl před zápasem.

I když jsme se snažili minimalizovat stresové situace, dotčeným klientům bychom se chtěli i touto cestou ještě jednou za vzniklou situaci omluvit. Uznáváme naši chybu a chápeme i jejich rozhořčení nad stresem z pozdního předání vstupenek. Se všemi klienty jsme v kontaktu a zkažený dojem se vynasnažíme vylepšit adekvátní kompenzací ve formě slev a výhod při dalších zájezdech.

V žádném případě nebylo naším cílem někoho podvést nebo oklamat. Vzniklé situaci se nedalo předejít, reagovali jsme na ni nejlépe jak jsme věděli a udělali jsme maximum, aby každý klient dostal přesně to, co měl objednané a co nejdříve měl vstupenky v rukách.

Těšíme se, že všechno dobře dopadlo, klienti viděli výborný zápas a užili si nezapomenutelný zápas ve fantastické atmosféře. Zároveň si z tohoto zápasu odnášíme cennou lekci.

0 visitors have seen this post