Jak neprodělat na sportu?

Optikou fotbalových hvězd patří sport k nejziskovějším oblastem podnikání, z jiného úhlu je neziskovým sektorem závislým státní podporu. Zásadní změnu má přinést nový zákon o sportu. Ale legislativa není jediný aspekt. Problém je dostat diváky do hlediště a mládež na nábory. Jak tedy vrátit sport na výsluní? Může být dokonce ziskový? Na druhém ročníku TREND konference Sportovní management zazní odpovědi na nejdůležitější otázky, které si denně kladou sportovní funkcionáři. S úspěšným příběhem cyklisty Petra Sagana se podělí jeho marketingový manažer Marco Del Checcolo.

Jak pomůže státu sport?

O dlouho očekávaném zákoně o sportu bude mluvit jeho garant – předseda parlamentu Peter Pellegrini? Postoj sportovních funkcionářů prezentuje generální sekretář Slovenského olympijského výboru Jozef Liba. Odpověď na otázku, v čem se pozice Slovenská sportu liší od USA, dá známý hokejista Richard Lintner.

Vytvářeny podmínky občas nutí sportovce uvažovat o změně země. Před pár lety si Slovensko vybrala biatloniska Anastasia Kuzminová. Nedávno zase zvažoval odchod lyžař Adam Žampa.

Co dělat, aby byl sport atraktivní pro diváky, média a sponzoři?

Pokud sport není na televizní obrazovce, jeho pozice získat sponzory zda oslovit mládež je automaticky těžší. Jak však zajistit, aby si sportovní událost všimli i média? Odpověď nabídne šéf sportu v RTVS Marcel Merčiak. Pohled na myšlení sportovních sponzorů přidá Róbert Hager z agentury TNS Slovakia.

V rámci úspěšných příběhů se podíváme na fotbal i atletiku. Loni zazářil na domácí scéně fotbalový AS Trenčín. Před pár lety ještě druholigový klub získal domácí titul a uspěl i bez napojení na konkrétního mecenáše z domácího byznysu. Jak se mu to podařilo, řekne generální manažer Róbert Rybníček. Dlouholetým příběhem úspěchu je i atletický mítink v Ostravě Zlatá tretra. Jeho manažer Alfonz Juck odpoví na otázky, jak naplnit hlediště do posledního místa a jak získat největší světové hvězdy typu Usaina Bolta?

Jak zaujmout děti a mládež?

Zatímco před dvaceti lety ještě organizovali sportovní kluby výběry, dnes jsou to už jen nábory. Jak prolomit nezájem dětí a jak udržet mládež při sportu? O denním boji s překážkami bude mluvit matka úspěšné reprezentantky v plavání Lucia Tomečková. O financování sociálně slabších povypráví Marek Jusko, zástupce nadace Stars for Stars.

Setkání nabídne mnoho informací a poznatků a nepochybně Vám přinese inspirace, které mohou být dobrým základem pro správné a úspěšné rozhodnutí v dalších měsících. Zveme Vás na konferenci za výhodnější cenu 3 235 Kč (bez DPH) oproti běžné ceně  4 050 Kč (bez DPH).

Celý program najdete na lince.

Trend konferencie

0 visitors have seen this post